وحدت و اطاعت از رهبری، رمز موفقیت و همدلی در جامعه است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

وحدت و اطاعت از رهبری، رمز موفقیت و همدلی در جامعه است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: وحدت و اطاعت از رهبری، رمز و محور موفقیت و همدلی در جامعه است

حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، روز پنجشنبه در جمع پاسداران و بسیجیان مراغه افزود: منافع و مصالح نظام و جامعه اسلامی باید توسط مسوولان کشوری مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هرکس در هر عنوان و منصبی باید مصالح و منافع عالی نظام اسلامی و ملت را در نظر گرفته و با تبعیت از رهبری عمل کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت، ایستادگی و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام ولایی، یادآوری کرد: نظام سلطه درصدد ایجاد فضای دوقطبی در داخل کشور در زمینه مذاکرات هسته ای بوده، در حالی که تیم مذاکره کننده تاکنون در این مذاکرات از هیچ خط قرمزی عبور نکرده است.

وی گفت: مطالبه ملت، بسیجیان و دلسوزان ایران اسلامی، گره نزدن آینده کشور به مذاکرات هسته ای بوده و پذیرش پروتکل الحاقی مورد ادعای غرب، عزت کشور را به مخاطره خواهد انداخت.

حجت الاسلام ولایی، با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه در عرصه های مختلف اجتماعی خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس، در هر زمانی که منافع و مصالح نظام و ملت ایجاب کرده، در صحنه حضور یافته و با حرکتی فرهنگی و معنوی آثار مثبت و موفقی برجای گذاشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 11:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |